יום שני, 17 במרץ 2014

התחדשויות:ספורה ומאק!

אחד החלקים הבלתי נפרדים וההכי מהנים (לפחות בשבילי) בנסיעה לחו"ל זה כמובן הקניות.ואם אני לא נוסעת ומישהו שקרוב אליי נוסע ומוכן ללכת לחפש את הדברים שאני רוצה הוא מקבל מיד רשימה מפורטת.
לאחרונה אבא שלי טס לחו"ל ואליו הצטרפה רשימה שמתמקדת בשתי חנויות עיקריות:ספורה ומאק.
כמובן שספורה אין בארץ ולכן זאת הייתה ההתלהבות העיקרית ומאק יכול להיות זול יותר בחו"ל אז למה לא?
הרשימה אומנם לא הייתה ארוכה אבל קיבלתי מה שרציתי ואני שבעת רצון מכך.
נתחיל ממאק.
אחד הדברים שאני הכי מעדיפה לקנות במאק אלו המברשות.לדעתי שווה להשקיע סכום גדול יחסית על מברשות שיכולות להשמר במשך שנים עם טיפול נכון והן יכולו לעזור לי להגיע למקסימום גם עם מוצרים פחות איכותיים מאשר לרכוש איפור שיגמר אחריי חצי שנה בערך.אבל כן גם את האיפור של מאק אני אוהבת מאוד ולא אוותר עליו.
המברשת שאני הכי אוהבת של מאק היא כמובן המברשת טשטושים המפורסמת 217 ואחריי שגיליתי שקשה לי מאוד להסתדר רק עם אחת ואני לא מצאתי תחליף ראוי וזול יותר עבורה (גם המברשת E25 של סיגמא שברשת רבים מחמיאים לה לא מספקת אותי) לכן כמובן נצלתי את ההזדמנות ועוד מברשת 217 נוספה לאוסף המברשות שלי.

המוצר הבא הוא גם כן מברשת אבל הפעם מברשת איילנר.אני עד עכשיו השתמשתי במברשת משולשת 263 של מאק להנחת איילנר אבל החלטתי לנסות גם את מברשת 210 שנראת מברשת אידיאלית להנחת איילנר בצורה מדוייקת.הסיבים סינטטים כמובן והם מתאחדים לצורה ישרה ודקה.ההנחה איתה אכן נוחה ומדוייקת אבל המברשת עצמה מאוד דוקרת לי את העין.מקווה שבהמשך הסיבים יתרככו טיפה ויהיו יותר נעימים לעבודה.

המוצר האחרון ממאק הוא הקונסילר המינרלי בגוון NW20.כבר סיימתי בקבוק אחד של הקונסילר ואני פשוט מתה עליו.הצבע מותאם באופן מושלם לצבע העור שלי,מתאחד איתו בצורה של ניתן לראות ונותן כיסוי בינוני פלוס.הוא אומנם לא הכי עמיד אבל עם פודרה הוא יחזיק לכמה שעות טובות.

ועכשיו לגולת הכותרת:ספורה!
מספורה בקשתי רק מוצר אחד הפעם אבל דבר שציפיתי לו כל כך: הנייקד 3 של אורבן דיקיי!

איך שפתחתי לראשונה את האריזה גיליתי לנגד עיניי קופסת פח מהממת בצבעי זהב ורדרד עם כיתוב זהב שאומר NAKED 3.כשפתחתי את הקופסא ראיתי את הצלליות בערך הכי יפות שראיתי.אני באופן אישי חובבת את צבעי ה Rose Gold שעליהם מתבססת הפלטה ולדעתי היא מאוד מחמיאה לצבע העיניים שלי.הצלליות כמו בשאר הפלטות פיגמנטיות מאוד נמרחות ומטשטשות בקלות רבה.בפלטה יש 3 צלליות מאט-2 לשקע ואחד להארות ושאר הצלליות מנצנצות או גליטריות.


עם ההפלטה הגיעה כמובן מברשת.המברשת היא דו צדדים ושני הצדדים שלה די זהים חוץ מהגודל שלהם.המברשת לא הכי הכי שימושית לפלטה הזו כי היא סינטטית ולא מצליחה לקחת מספיק חומר על מנת להגיע לפיגמנט המלא של הצללית.היא יותר נוחה לי למוצרים קרמים כמו קונסילר נקודתי או צלליות קרם.אני לא הכי אהבתי את הקונספט של מברשת דו צדדית כי אני לא יכולה להעמיד אותה עם שאר המברשות שלי ולהשאיר אותה בתוך הפלטה לא ממש נוח כי נוהגת ליפול לי.מקווה למצוא פתרון יצירתי בהמשך (:
הצד הקטן:

הצד הגדול:

כמו בנייקד אחד ושתיים הגיע דוגמית של מוצר אחר של אורבן דיקיי והפעם הגיעו דוגמיות של הפריימר המפורסם של החברה בכמה צבעים:

אני לא ארחיב יותר מידי על הפלטה מפני שהפוסט הבא הולך להתמקד רק בה.
אז זהו,מקווה שנהנתם ונתראה בפוסט הבא (:

2 תגובות:

  1. אין כמו התחדשויות מספורה ומאק, 2 החנויות האהובות עליי!

    השבמחק