יום שישי, 9 במאי 2014

מועדפי אפריל!

אז נכון שכבר כמעט אמצע חודש מאי וקצת מאוחר למועדפי חודש כי כבר צריך להתחיל לעבוד עוד מעט על מועדפי חודש מאי אבל היי..עדיף מאוחר מאשר אף פעם לא נכון?
אני באמת מצטערת על תדירות הפוסטים הנמוכה אני נכנסתי לתקופת מבחנים עמוסה מאוד שתכף עומדת להגמר והבלוג יתחיל להתעדכן הרבה יותר אז יש למה לצפות (:
שנתחיל עם המועדפים?
המוצר הראשון הוא מוצר שחיכיתי כל כך רבה זמן להניח עליו את הידיים והוא קיבל כל כך הרבה הייפ בקרב יוטיוב ובקרב הבלוגריות בכל העולם וזהו כמובן הליפ באם ביצה המפורסם של EOS.
קיבלתי אותו מתנה מחברה שנסעה לחו"ל ואני רוצה להגיד שאכן המוצר הזה שווה את כל הבלאגן סביבו.
אני קיבלתי בטעם Summer Fruits מה שהופך אותו מתאים לתקופת הקיץ שמתקרבת. יש לו ריח מתוק של משהו בין מלון לפסיפלורה וטעם דומה.הלחות עצמה היא לא לחות רפואית היא משאירה שכבה נעימה על השפתיים ובשימוש קבוע ויומיומי מונעת יובש אך היא לא מרפא אותו.האריזה היא אדומה-כתומה-ורודה,נוח לזרוק את זה בתיק וניתן למצוא את זה בקלות.לסיכום אני כל כך שמחה שסוף סוף יצא לי לנסות את המוצר המפורסם כי אני כל כך מרוצה ממנו הוא עושה הרגשה פשוט טובה ואני בטוחה שכשאני אתקל בעתיד בעוד טעמים אני ארכוש כמה מהם.


המועדף הבא הוא האודם של מאק בגוון Impassioned.הוא קצת ישן (לכן המאק על האריזה נמחק והצורה שלו כבר הרוסה אבל תסמכו עליי הוא מקורי היישר מחנות של מאק באמריקה) ואני עוד מעט כבר אצטרך להפרד ממנו.הגוון שלו פשוט מושלם לתקופת האביב-קיץ שכבר הגיעו אלינו.הגוון הוא גוון ורוד חזק ובולט מאוד.אני אוהבת לשלב את האודם עם איילנר חתולי ולשמור את הפוקוס על השפתיים-הוא בעצם מעין תחליף לאודם אודם אבל יותר קיצי אבל עדיין אפשר להשתמש בו בנגיעות עדינות לאלה שמפחדות מצבע בולט.האודם הוא כמובן די עמיד כמו כל שאר האודמים ממאק שניסיתי.

המוצר הבא הוא אולי אחד המוצרים הכי חרושים בבלוגים וביוטיוב ואני בטוחה שכולכם כבר שמעתם עליו אבל אני כל כך מבינה למה הוא כזה חרוש כי אני מתה עליו.סומק של נארס בגוון Orgasm .האודם הוא מאוד אביבי-ורדרד קוראלי עם שימר זהב שנותן מראה קורן לעור.הסומק הוא די עדין ולכן קל לשלוט ברמת הפיגמנט הוא נותן מראה טבעי ויום יומי והוא מתאים בדיוק לתקופת האביב.הסומק אומנם יקר אבל אני לא חושבת שנתקלים בגוון כזה בכל מקום ומבחינתי הוא מאוד שווה את ההשקעה.


את המוצר האחרון ראיתם בשני הפוסטים האחרונים שלי-פלטת נייקד 3.
אני לא ארחיב עלייה יותר מידי כי יש פוסט שלם עליה (אם לא קראתם אתם מוזמנים לחצו כאן) אבל אני רק אגיד שאני כל כך חרשתי עליה הצבעים מהממים הפיגמנטים מעולים והאיכות של הצלליות פשוט מדהימה-אורבן דיקיי שיחקתם אותה!

אז זהו אלה המועדפים שלי לחודש אפריל.אני מצטערת שאת רוב המוצרים לא ניתן להשיג בארץ אבל ניתן להשיג אותם באינטרנט.
מקווה שנהנתם ונתראה בפוסט הבא (:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה